EUROWASH 4200

Mycí linka pro nákladní vozidla EUROWASH 4200 s nerezovou konstrukcí a opláštěním. Vyráběna firmou ECOCLEAN+ spol. s r.o. v ČR.

Nerezová konstrukce i opláštění.
Pohyblivé vysokotlakové před mytí.
Pro mytí podvozků a tlakové předmytí vozidel používáme vícestupňové čerpadlo Grundfos.
Pro předmytí vozidla dodáváme rozvody s pěnovací a tlakovou pistolí.

Technologie je instalována v kryté hale, kde vykonává pohyb kolem stojícího vozidla po pojezdových kolejnicích. Zařízení umožňuje mytí vozidel do výšky 4200 mm pomocí jednoho horizontálního kartáče a 2 vertikálních kartáčů.

Mycí proces začíná nanesením speciální chemie na celé vozidlo nástřikovým rámem umístěným na vjezdu do mycí haly, aby po oplachu a nanesení vosku nebyly prováděny další operace. Po zastavení vozidla na základní pozici lze spustit automatické mytí dvěma běhy vlastního kartáčového mytíVolitelně může být mycí linka vybavena nanášením pěny. Horizontální kartáč má přítlak kontrolován elektronicky. Vertikální kartáče mají přítlak pneumatický s velmi přesným nastavením tlaku z počítače. Linka má možnost volby až 8 programů dle vybavení včetně vysokého tlaku a mytí podvozků. Prvním během linka myje vozidlo šamponem a vysokým tlakem prvním obloukem do výšky 2 metrů tlakem 18 bar – 22 kW, při kterém je podvozek dokonale vymytý. Při mytí zpět následuje oplach vozidla a nanesení konzervačního vosku. Po ukončení těchto dvou běhů se rozsvítí na semaforu zelené světlo, které signalizuje vozidlu, že může opustit prostor myčky.Tento mycí proces může spustit obsluha z ovládacího pultu nebo děrnou kartou.

K mytí je použita vyčištěná recyklovaná voda a jen k oplachu a nanesení sušící směsi ( vosku ) je použita čistá voda z řádu ( studny ). Spotřeba je cca 260 – 280 l vody na 1 vozidlo (z toho 80% recykl. vody). Kapacita linky je 5 – 6 nákladních souprav – tahač + návěs za hodinu.

Nástřik chemie před mytím

Nástřikový rám chemie na vozidlo je instalován na vjezdu do haly příčně v délce 4000 mm a výšce 4300 mm. Rám je statický a obsahuje 30 trysek, které jsou plněny z čerpadla Pedrolo o tlaku 10 bar – 160 l / min. Do této vody je dávkována chemie pro předmytí pomocí dávkovacího čerpadla. Spouštění je možno z ovládacího panelu. Rychlost a množství nanesené chemie záleží na rychlosti projetí vozidla tímto rámem.

Mytí podvozků

Mytí podvozků je instalováno na vjezdu do haly příčně v délce 2800 mm. Je statické a obsahuje 12 trysek, které jsou plněny z čerpadla Grundfos o tlaku 18 bar – 350 l / min. Spouštění je možno z ovládacího panelu a délka vozidla je kontrolována fotobuňkou, aby nedošlo k ostřiku stropu.

Tlakové mytí

Mycí linka je vybavena dvěma vysokotlakovými rámy, první – do výšky 2 metry a druhý – od 2 metrů včetně střešního rámu. Oba boční rámy při mytí cyklují pomocí pístnice pod úhlem 40°, aby došlo k dokonalému vymytí všech částí vozidla. Trysky jsou plněny z čerpadla Grundfos o tlaku 18 bar – 350 l / min. Spouštění programu vysoký tlak je z ovládacího panelu – viz. návod pro obsluhu.

Mytí kol

Po umytí vozidla se zvolením vysokého tlaku v programu jsou kola dokonale umyta. Pokud by přece jenom zůstala malá nečistota, dodáváme  vysokotlakový rozvod s lafetami umístěný po stranách haly, kterým lze případné nedostatky odstranit.

Tlak 150 bar – 11 l / min.

Mycí programy

  • Mycí program pro dodávková vozidla, který má jemnější přítlaky pro všechny 3 kartáče, mytí probíhá oběma směry (vpřed) mytí šamponem a (vzad) voskování karoserie

  • Mycí program pro nákladní vozidla nebo autobusy SOLO dva kartáče –mytí probíhá oběma směry jenom vertikálními kartáči bez použití střešního kartáče, možnost volby vysokého tlaku do výšky 2 m

  • Mytí třemi kartáči (jenom jedním směrem – rychlé mytí)zpět mycí linka pouze oplachuje a nanáší vosk na vozidlo, možnost volby vysokého tlaku do výšky 2 m
  • Mycí program pro nákladní vozidla a autobusy  -mytí probíhá oběma směry s šamponem a voskem, možnost volby vysokého tlaku do výšky 2 m
  • Mycí program pro nákladní vozidla s přívěsem do 1.5 metru – mezi soupravou je střešní kartáč  schopen umýt zadní čelo vozidla do výšky 1,5 m a přejede na čelo přívěsu, které umyje a pokračuje dál v mytí vozidla, možnost volby vysokého tlaku do výšky 2 m
  • Mytí vysokým tlakem probíhá tak, že prvním během ( vpřed ) je v činnosti první rám – trysky do výšky 2 metrů, při druhém běhu ( zpět ) se přepne druhý oblouk, který obsáhne celé vozidlo
  • Program pro předsunutá zrcátka  – na autobusech 50 cm před čelní sklo, střešní kartáč dokáže tato zrcátka objet bez zásahu obsluhy
  • Volitelně speciální program pro sklopky a speciální návěsy na přepravu skla.

Standardní vybavení mycí linky

  • nerezová konstrukce včetně pojezdových kolejnic
  • nerezové opláštění
  • konstrukce mycí linky umožňuje zakrytí vertikálních kartáčů a proto nedochází k rozstřikování vody na stěny
  • vysoká stabilita celého rámu včetně frekvenčních měničů na pojezd linky – postupný rozjezd a dojezd ( dobrždění ) posuv portálu 5 – 20 m/min
  • jednoduché ovládání na podsvíceném panelu
  • počítadlo mycích programů
  • naklápění trysek 40 ° při tlakovém mytí
  • uložení kartáčů na výklopných ramenech ve dvou bodech – vysoká stabilita
  • chybové hlášení na ovládacím panelu s možností odstranění
  • možnost napojení na PC
  • vysoká kvalita a spolehlivost
  • automatický zpětný chod při mytí
  • střešní kartáč vedený v nerezové dráze s nerezovými ložisky a řetězy, přítlaky jsou řízeny pomocí frekvenčního měniče – vysoká šetrnost při mytí
  • šampon a vosk je umístěn v rámu portálu, kde jsou také umístěna dávkovací čerpadla
  • ovládání mycí linky je prováděno z ovládacího panelu ručně nebo pomocí karet pro spouštění jednotlivých programů
  • životnost mycí linky až 25 let díky použitému nerezovému materiálu
  • životnost motorů a převodovek do střední opravy 10 – 12 let tj. 50 – 60 tis. vozidel

Záruka na celou technologii – 15 měsíců bez navýšení ceny!!

Máte zájem o více informací?

Neváhejte nás kontaktovat! Rádi Vám zodpovíme dotazy nebo domluvíme prohlídku.